Emily Dahls julkalender- lucka 1 en bild från en dag du aldrig kommer glömma

Så här i juletider finns det så sjukt mycket att skriva om men det kan bli lite upprepande (lussekatter, julgodis, skinka, stöpa ljus osv) så jag har bestämt mig för att försöka vara med i Emily Dahls julkalender. I år är temat minnenas julkalender vilket passar mig superbra eftersom jag är hur sentimental som helst. Ifall du vill vara med gå in på henne blogg för att läsa mer och glöm inte att länka vidare till hennes blogg då hon lägger ner mycket tid och möda med julkalender. 
 
Hur som helst första luckan ska innehålla en bild från en dag som jg aldrig glömmer. 
 Min bild är från en kväll men den var riktigt bra! Det var en torsdag i våras då jag och Peter precis hade blivit officiellt ihop. Jag och några kompisar hade bjudit in ett stort gäng till en bar för after work och efter några timmar gick vi in på klubben bredvid och köpte biljetter till kvällens spelning med Nicole Saboune. Klubben är väldigt liten och rymmer bara runt 100 personer och det kändes som att hälften av alla där var kompisar eller bekanta till mig. Vi hade en toppenkväll dels för att Nicole gjorde världens spelning men dels också för att jag var så himla nykär i Peter. Denna bild tog vi på klubben medan hon spelade och trots den riktigt dåliga kvaliten på bilden (togs med min mobilkamera) så tycker jag att den hjälper mig att minnas en riktigt fin kväll:)