Lucka 10: En bild på ditt favoritplagg just precis nu

Här kommer lucka tio i Emily Dahls julkalender. Ifall du också vill vara med gå in på hennes blogg för att läsa mer.
 
Jag har en ganska stadig uniform som jag väljer att ha på mig så fort jag kan. Nämligen min korta, vippiga svarta kjol från HM och en ganska pryd bomullst-hirt också från HM ursprungligen även om jag fått den efter att min svägerska ägt den i något år. Jag gillar de här kläderna ihop då det blir en fin kontrast mellan kjolen som nästan är för kort och den pryda blusen. Jag gillar också färgerna i blusen som är väldigt mönstrad men ändå på ett ganska diskret sätt.
Pip ville så gärna vara med på outfitbilden så jag kunde inte säga nej. Själv försökte jag vara med men det blev för mörkt så jag fick lägga upp dem på sängen.
Här är en bild när jag har på mig den också. Testade egentligen mest på att fota i fönstret för att leka lite med att bara få ljuset från ett håll. Blev inte jättebra men lär mig ju fortfarande.
 
 
 
 
 
 
 
 
0 kommentarer publicerat i Foto
Taggar: Emily Dahl, Favvokläder, Julkalender, Outfit