Nu är hela julen slut, slut, slut...

Jag och Peter har en pågånde diskussion om när julen egentligen börjar. Jag är ju en juljunkie så jag påstår redan efter första advent medan han mer traditionellt satsar på dagarna precis runt julafton.Hur som helst tänkte jag därför visa decemberbilderna nu innan de blir alltför inaktuella i och med det nya året.
            
 Vu tjuvbörjar lite i november då jag bakade lussekatter till vårt adventsfika. Började sedan december med en bild på Pip uppkrupen mellan två kuddar i soffan. 
            
 Första helgen i december spenderade jag i Göteborg på en 40 års/rockabillyfest vilket man kan se på kläderna:)
           
 Därefter blev det lite juligare när julgranen kom in i lägenheten och Pip uppskattade julgransprydnaderna. 
Vi fick även de första julkorten.
           
 Några ytterligare kattbilder.
Julaftonströjan jag vann i julklappsspelet av brorsan.
           
            
 Diverse bilder från spelkvällar.
Och vi avslutar med lite pixliga bilder från nyårsafton. Och det var slutet på 2014. The year is over long live the new year!
#1 - - Linda:

vilka mysiga bilder!

Svar: Tack:)
Busyizzy