Majpromenad!

Jag har haft en grymt intensiv period på jobbet så när kristi himmelfärds närmade sig räknade jag verkligen ner dagarna. Därför var det extra skönt att få komma ut på en riktig långpromenad med Peter under torsdagen. Vi gick ut vid ett-tiden och kom inte hem förrän vid sex eftersom solen lyste och det var så skönt att få vara ute i det fina vädret. Under promenaden hade jag med kameran så här kommer lite bilder.
Vår innergård är ganska liten men har ett jättestort körsbärsträd i mitten av gården med de här blommorna runt nedre delen av stammen.
Så här fint är toppen av trädet nu när det blommar.
Ibland när jag kollar ut genom fönstret tror jag nästan att det snöat men det är som tur är bara blomblad från trädet. Väldigt fint hur som helst.
Överallt fanns det utslagna blommor.
Och rabatterna i parken såg helt fantastiska ut.
Flera gåsfamiljer hade fått tillökning. Föräldrarna var lite oroliga så vi försökte hålla oss på säkert avstånd.
Jag tog en juicebreak...
Medan Peter satsade på en latte.
Häggen hade slagit ut och luktade fantastiskt:)
 
 
#1 - - Lovisa:

Vilka fina bilder!

Svar: Tackar, tackar:)
Busyizzy