Lucka 12: En bild från i somras som väcker din sommarlängtan

Här kommer lucka tolv i Emily Dahls julkalender. Ifall du också vill vara med gå in på hennes blogg för att läsa mer.
 
Den här sommaren var bara helt fantastiskt. Det var mycket av allt. Sol, ledighet, kärlek, resor... ja bara allting! Jag hade därför lite svårt att välja en bild som väcker min sommarlängtan så jag valde tillslut två bilder.
Den första fotografiet är på mig från Kent-fest. Jag har egentligen aldrig lyssnat särskilt mycket på Kent även om jag såklart känner till deras kändaste låtar men mina kompisar drog med mig på Kentfest i alla fal. Där blev jag inte så mycket tändare på Kent men förälskade mig helt i Tove Lo. På just denna bild var vädret fantastiskt men bara någon timme senare var det helt grått och regnade. Måste dock ändå säga att denna bild får mig att längta längta så mycket efter sommar med konserter och värme och lite galenskap.
Denna bild är från nationaldagen som var första riktigt varma på ett ganska bra tag har jag för mig. Jag och Peter var ute och gick i stadsparken när jag såg ett helt grönt fält som jag tvingade Peter att lägga sig ner i med mig. Vi lyssnade på Håkan-låtar då vi skulle på hans Göteborgskonsert och hade det bara väldigt bra.