Lucka 19: En bild från din semester/ditt sommarlov

Här kommer lucka 19 i Emily Dahls julkalender. Ifall du också vill vara med gå in på hennes blogg för att läsa mer.
 
Jag hade en så himla härlig sommarledighet. Jag fick tre veckor med betald semester vilket faktiskt är första gången på länge eftersom jag mest jobbat på vikariat som slutade innan jag sparat ihop semesterdagar och tidigare studerade och då jobbade jag nästan hela somrarna. Den här sommaren var jag dock riktigt ledig och vi hann med både London över midsommar och Berlin senare på semestern. Jag började dock semestern med en vecka på Herräng dance camp där jag tog lektioner i Lindy Hop om dagarna och dansade Lindy hop hela nätterna. En extremt rolig och hektisk vecka som resulterade i en temadans på fredagen med silent movie night tema. Det var då denna bild togs i början på vad som slutade med en väldigt härlig kväll. Får extrem sommarkänsla när jag kommer ihåg hur vi dansade nätterna igenom med bara armar i sommarklänningar.