Lucka 24; En bild som bäst beskriver din december

Här kommer lucka 24 i Emily Dahls julkalender. Ifall du också vill vara med gå in på hennes blogg för att läsa mer. 
 
Idag är det julafton och jag ska visa en bild som bäst beskriver mitt december. Känns ganska omöjligt att visa hela den här månaden med en bild.  Detta då månaden känns väldigt varierad. Jag har haft sista månaden på mitt vikariat, haft några riktigt mysiga julbakningskvällar, sykvällar och biokvällar, varit till London, myst med Peter och katterna och helt enkelt varit sjukt upptagen. Tänker dock gå i lite juligare tecken för den här bilden och visa en bild från min instagram på när vi gjorde i ordning julgranen. Var trots en ganska trött kväll (hade rest hem från London samma morgon och sovit typ tre timmar) så kändes det faktiskt exakt så mysigt och fridsamt som jag hade hoppats. Jag hoppas ni får en fin julafton och får ni inte det tänk på att det bara är en sketen dag om året ändå. Du har 364 andra dagar som kan bli awesome! God jul!