3 blogginlägg

Har efter mina söndagsmisslyckanden (som du kan läsa om här) lite brist på bilder till mina planerade inlägg så jag tänkte istället tipsa om tre bra, mysiga och viktiga inlägg från andra bloggare jag läst på sista tiden.
Först och främst läste jag ett som Mikaela skrivit om att tillfrågas Var man kommer ifrån...egentligen. Blev så arg över folks obetänksamma smygrasism samtidigt som jag inser att det säkert i många av fallen är helt omedvetet och inte aggressivt eller elakt menat. Har själv ställt samma fråga utan att tänka mig för tidigare men det ska ändras! Mikaelas blogg är annars väldigt fin och med mycket kreativitet och pyssel så gå in där ifall du vill testa att pyssla något nytt eller bara se fina grejor som hon gjort på sista tiden.
Herbarium har också pysslat och gör sånna här bollar som man fick göra på fritids som liten. Hon pysslar till ett hemligt projekt men jag blev lite inspirerad till att göra bollar i julfärger som man kan hänga i julgranen. Har hittills fått klart en men den blev rätt ojämn. Ska visa när jag fått några till klara.
Polichinelle visar vad hon gjorde för ett år sen och visar både otäcka sår från en Halloweenfest och recept till whoopies som jag själv är sugen på att testa att göra.
0 kommentarer publicerat i Tips
Taggar: Herbarium, MKP, Polichinelle