Ettårsjubileum

I dag har jag varit tillsammans med den här underbara killen i ett år. Känns som att det är mycket längre samtidigt som att jag kan komma ihåg vår första dte som igår. Vi träffades på en after work genom gemensamma vänner och redan dagen eftr fick jag ett jättegulligt sms som  ledde till en första date som ledde till ytterligare date och lldeles strax sov vi varenda natt hos varandra och kunde inte sluta tänka på varandra.
Efter bara några månder flyttade vi ihop. Det kändes helt galt att vi gjorde det så snabbt och hade några av mina vänner velat göra det så snart hade jag tyckt att de var galna men för oss kändes det helt rätt. Vi hade tur och hittade vår (för oss) perfekta rea dit vi flyttade med våra (från början mina) jourhemskatter. Efter sommaren köpte vi Pip och det har funkat jättebra att bo ihop.
Det jag älskar med Peter är att han alltid tänker efter innan han prtar, lyssnar noggrannt när man pratar, aldrig kan låta bli att säga ett dåligt skämt, har en oerhörd kärlek för Arsenal, har de varmaste kramarna och gladaste skrattet.
 Så grattis till oss och hoppas vi får ett lika fint andra år som vårt första.
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Stort grattis till er! :)

Svar: Tack:)
Busyizzy