Idag har jag...

Längtat efter att komma hem så jag kan kolla på Game of thrones. Började precis kolla på senaste säsongen och är helt såld. Försöker komma hem tidigare från typ alling bara för att kunna kolla på mitt senaste avsnitt. Ifall någon inte sett så får ni hoppa över nästa mening. Men för er andra hur glad blev man inte i andra avsnittet. Hatade den lilla saten! Woop woop. Har dock hört att han som spelar honom inte vill bli skådespelare längre. Hoppas det inte är för att folk är taskiga mot honom för att han är ett sånt as i serien. 
 
 Haft ångest för att jag inte läst något i Moment 22 som jag föreslog till bokklubben och som visade sig vara sexhundra sidor lång och lätt seg i början. Funderar nästan på att köra den som öljudbok men det känns lite fejk sådär...
Tänkt på fotinställningar. Gick på första lektionen av min fotokurs i tisdags och kännerr mig helt överväldigad av allt jag behöver lära mig. Måste sitta lite i helgen oh greja med kamerainställningarna känner jag. Producerade i alla fall underverk som denna igår när jag övade.