3 just nu

  1. På sista tiden har jag lyssnat mycket på Taylor Swifts låt Blank space. Jag är inte vanligtvis ett fan av henne även om jag aldrig heller haft något emot henne men denna låt bara fångade mig totalt. När jag sedan såg på musikvideon blen jag ännu mer besatt då den var så sjukt snygg. Jag älskar bildspråket och kläderna hon har på sig är bara så totalt fantastiska. Lite 40-tals vibbar så där. Måste köpa ett par högmidjade shorts som hennes till sommaren. Älskar att hon kan kasta sig in i rollen helt utan hämningar. Lyssnade dock på den på morgonen förra lördagen och hade den på hjärnan resten av helgen så man måste vara lite försiktig.2. Jag köpte stay Close av Harlan Coben på bokrean och håller på att läsa den just nu. Är dock så otäck att Peter måste vara i samma rum medan jag läser den. Trots det kan jag inte sluta läsa då den är så förskräckligt spännande. Köp, låna eller sno den (helst någon av de första två) då den är så himla bra!
  2. Längtar så efter lite påskledigt nu. Jag hoppas det ska komma lite sol och att jag ska kunna ta mig ut för att fota lite. Har även lite vaga planer på en spelkväll med middag eller liknande. Så härligt med lite långledigt, speciellt nu efter omställningen till sommartid som har gjort mig så sjukt trött:)