Lista

Hittade en lista på Sandras blogg som jag tänkte svara på. Enjoy!

Vad har du på dig?
Ber om ursäkt för sjukt suddig bild men det här:

 Hur mår du?
Trött efter att ha jobbat fyra dagar på första jobbet. 
 
Vad önskar du just nu?
Att sommaren kommer snart, snart, snart så vi kan sticka iväg på tågluffen!

Vad har du ätit idag?
Jag åt flingor med mjölk till frukost, lax till lunch och nu väntar jag på att pizzan ska svalna så vi kan äta den.

Vad ska du göra imorrn?
Jobba och sedan äta middag med Maria, Marie och Rebecka. Längtar!

 

Och ikväll?
Äta pizza med Peter och sedan slappa framför datorn och TV:n.

Senaste köp?
Ingredienser till pizzan.

Vad skrattade du senast åt?
Något Peter sa.

Vad grät du senast åt?
Jag lyssnade på P3 dokumentären om Helenmordet och då grät jag åt familjens beskrivning av livet utan henne:(

Vem sov du senast med?
Peter:)

Vad läser du just nu?
Läser om hela Imorgon när kriget kom-serien, plus första deckaren som J:K Rowlings skrev under pseudonym.

Senast sedda film?
Awakenings med Robin Williams och Robert De Niro. Julie Kavner som gör Marge Simpsons röst var med också vilket var lite kul.

Vilken svordom använder du mest?
Fan.

Vem var den senaste som ringde dig?
Lovisa eller Peter, osäker och orkar inte hämta mobilen:)

Senast 3 inkomna sms?
Nice! från Peter, Hej Isabell Andersson... från folktandvården och Står vid Pallas Athena från Lovisa.

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
Nu kommer jag hemåt:)

Vilken är din favoritfrukt?
Satsumas

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Inga, jag är inte så lik någon:P

 Vad är du rädd för?
Hagamannen, efter att jag lyssnade på P3 dokumentären om honom...

Blir du lätt svartsjuk?
Nej

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Jag tror Rebecka om middagen imogon.

Vilket språk hade du velat lära dig?
Tyska eller kinesiska. Har ju redan börjat med tyskan men skulle vilja kunna tala mer obehindrat ch grammatiskt korrekt.

Vart vill du åka just nu?
På tågluff!