28 år!

25 februari fyllde jag 28 år. Jag älskar födelsedagar och förra året tog jag ledigt på min födelsedag vilket jag hade hoppats göra i årr med. Tyvärr hade vi för mycket på jobbet så jag fick nöja mg med att gå lite tidigare än vanligt. Detta gjorde dock att vi hann med att gå på eftermiddagsbio och vi valde att gå på Trevligt folk. Den handlar om ett bandylag i Borlänge som består av exilsomalier. De ska under ett halvår lära sig att spela bandy för att vara med i bandy-VM i Ryssland. Samtidigt är förhoppningen att Borlänge ska bli mer integrerat och mindre främlighetsfientligt. Den var jättefin och man blev både jätteglad och jätteledsen på en gång. Så om ni får chansen kolla på den:)
När vi kom hem fick jag öppna mina presenter från Peter. Eftersom han hade varit på IKEA tre dagar under veckan hade jag mina misstankar. Men när jag väl öppnade var det de här fina plancherna och det var raamarna han hade köpt på IKEA.
 Bilderna är lite som skolplancher och den ena hade frukter och grönsaker medan den andra...
...hade exotiska djur. Jättefina!
I helgen blev jag firad ännu mer dels av min mamma och brorsan på fredagen och av Peters familj på söndagen. Mamma gav oss partyalias vilket passade bra eftersom vi är speltokiga. Av Peters föräldrar fick jag resepengar till tågluffen och Sara och Johan, Peters syskon, hade gett migg olika grejor som kunde vara bra inför tågluffen. Som miniflaskor med schampo, balsam och hudkräm, sykit, passfodral och en resedagbok. Superfina!
xx
Slutligen fick jag en flaska cava av min bror med familj. Den tänkte jag öppna i helgen när jag har kompisar över på fest:)
 
0 kommentarer publicerat i Foto
Taggar: Bio, Cava, Födelsedag, Presenter